luni, 14 aprilie 2008

The Story - Preselectile I


Dar ce repede au trecut....Momentul in sine a durat, se pare, 10 minute, dar puteam sa jur ca a fost mult mai putin de atat. Oricum pana atunci mai sunt multe de spus.Asadar, ne-am intalnit cu 2 zile inainte de preselectii ca se ne adunam fortele si sa cream o strategie care sa impresioneze juriul. Bineinteles ca am ajuns la concluzia ca imaginile vizuale erau cele mai potrivite unelte pentru a ne atinge scopul, mai ales in conditile in care talentul nostru adunat si la patrat era 0 (FeelingBrain+T2=0, excuse my math skills). Dupa cateva ore de discutii, schite, de innebunit lumea care ne inconjura am reusit sa dam nastere unor opere de arta care ar trezi gelozia oricarui copil de 6 ani. Dar, nu ma intelegeti gresit, am fost mai mult decat mandri de rezultatul final care reprezenta exact povestea campaniei noastre (ma gandeam ca poate data viitoare ne vom folosi de aptitudinile noastre teatrale pour mettre en scène notre démarche).Bun, totul era pregatit, la 10 trebuia sa ne intalnim pentru a merge impreuna la preselectii (nu in acelasi loc bineinteles, asa ca intarzierea a fost inevitabila). Totusi am ajuns devreme si am asteptat ceva timp pana cand ne-am prezentat in fata juriului. Iar de aici totul devine un pic hush hush, top secret si dupa un fast forward ajungem la momentul in care am iesit din sala unde era juriul si dupa 15 minute de discutii intre noi am ajuns la concluzia ca a mers bine (such an understatement if you ask me).Primul lucru care l-am facut dupa a fost sa mergem sa mancam pentru ca eram terminati si nu mi-e rusine sa zic ca stomacul meu dadea o serenada chiar impresionanta dupa unele standarde.Acum suntem finalisti!!! Suntem nerabdatori sa trecem la a 2a etapa a concursului, dar pana atunci ne vedem la CONFERINTE!
PS: Sunt sigura ca erati curiosi asa ca va prezentam talentul nostru in desen (random order, you have to piece it togheter):

Un comentariu:

Fabrica de cutremure spunea...

Misto "printurile"! :)