joi, 17 aprilie 2008

Conferintele [report]


Un moment sa-mi gasesc notitele...asa:

DAY 1: Am fost foarte impresionati de subiectele alese si de modul in care au decurs lucrurile (no flattery intended). Am avut ocazia sa invatam ceva despre ce presupune comunicarea eficienta dupa ce in timpul Laboratorului de disectie am analizat impreuna o serie de „case studies” precum campania Wash&Go, Nicorette si campania antidiscriminare CNA 2007, care trebuie sa mentionez ca a avut cele mai bune spoturi (in my humble opinion). Sper ca din conferinta despre blogosfera am invatat si eu ceva, dar in orice caz este un inceput (so bare with me) care m-a pus pe ganduri...oare voi avea vreodata ocazia sa apelez la strategii de marketing „viral”?

DAY 2: Acum se schimba putin lucrurile. Prima conferinta despre PR comercial si politic ne-a invatat lucruri utile si pot sa spun ca m-au amuzat intrebarile de etica adresate reprezentantilor PR-ului politic. Cat despre cea de-a doua conferinta...imi pare rau sa spun ca nu am apreciat deloc „discursurile” electorale (is it me or do they have focus issues? it sure explains a lot) si glumele facute de distinsii invitati (in ciuda faptului ca nu m-am putut abtine din ras). Dar sa trecem peste ca sa ajungem la ultimul eveniment despre care pot sa spun ca a avut valoare informativa, dar cred totusi ca a lipsit ceva sau poate natura mea critica ma determina sa exagerez de pe acum.

In concluzie...am fost prea abstracta?(poate pentru ca m-am abtinut) Data viitoare promit citate, dar pana atunci un sfat daca imi permiteti: anul viitor sa participati la conferintele Olimpiadelor Comunicarii pentru ca este un „emploi du temps utile”. Oricum puteti sa trageti si voi concluzii pentru ca s-au postat inregistrarile conferintelor: http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/stiri/2008/prezentarile-si-inregistrarile-audio-de-la-conferinte.html

Niciun comentariu: