marți, 1 aprilie 2008

Detalii


Pentru ca „toata” lumea doreste sa ne cunoasca mai bine si sa afle cum am lucrat la aceasta campanie/proba/strategie am decis sa scriu acesta scurta, sa-i zicem, declaratie de prezenta pentru a elucida misterul care inconjura echipa noastra.
In primul rand, trebuie sa mentionez ca aflasem relativ recent de Olimpiadele Comunicarii (to our undying shame), ok poate „relativ” nu e cuvantul cel mai potrivit pentru a descrie situatia, dar sa nu intram in detalii tehnice/temporale. Dar revenind la subiect, ideea este ca am lucrat sub presiune, cum ne si place pentru ca atunci rezultatele se dovedesc a fi mai bune in cazul nostru (so I’m gloating a little). De la brainstorming pana la redactarea propriu-zisa a glorioasei strategii, drumul a fost unul plin de idei [insert flattering adjectives] si peripetii care nu trebuiesc relatate datorita autocenzurii impuse. Intr-o nota mai serioasa, pot sa va spun in schimb ca a fost un proces mai mult decat placut care a avut propriile sale recompense.
Cat despre membrii echipei, unii dintre noi ne cunoastem inca din liceu sau din primara, iar altii sunt prieteni noi, astfel munca nostra a fost in primul rand caracterizata de un echilibru de forte. Asa ca ne-am folosit toate resursele intelectuale, printre altele, si am creat un proiect caracterizat de contraste (partiale), mic si dragut, dar in acelasi timp maret si ambitios. Da recunosc ca i-am dat si un nume ca sa-l personalizam si mai mult, dar sa ramana intre noi (and all interneters :-B) acest detaliu.
Asadar, ne vedem la Olimpiade!!! Succes tuturor!!!

Niciun comentariu: