marți, 22 aprilie 2008

Acum despre lucruri mai serioase

Fenomenul Second Life (not that those who use it have a first life - I kid, I kid), care este in esenta o lume virtuala si mai nou un refugiu pentru teroristii care recruteaza „kamikaze figures”. Cine ar fi crezut ca a fost necesara organizarea unei intregi sesiuni a Congresului american pentru a discuta despre pericolul pe care il reprezinta teroristii cu nume de cod love_muffin? Dupa discutii interesante cu experti in domeniu si dupa certuri intre acestia din urma si senatori pentru nickname-urile alese s-a ajuns la concluzia ca subiectul mai necesita atentie si supraveghere.
Bineinteles ca nu m-am putut abtine si m-am jucat si eu in universul CSI din cadrul Second Life si o spun cu reala dezamagire ca nu am gasit niciun terorist inca [dar destule persoane suspecte].
And so the search continues…

Cosmina

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ii datorez totul lumii second life. Acum 2 ani nu aveam nici un prieten si toata lumea radea de mine la scoala....eram bufonul clasei, marea lor gluma, tinta tururor comentariilor rautacioase si asta mi se intampla in fiecare zi....
Pana la urma ajunsesem si eu sa ma consider grasa care rupe spalierele la sport, ochelarista, tocilara ....
Dar cand viata mea ajunsese intr-un punct disperat, atunci am gasit din intamplare pe net, singurul meu prieten si refugiu un link catre site-ul second life.Si asa am inceput incet incet sa descopar o alta lume, un loc in care oamenii erau mai buni, mai blanzi, un loc in care nimeni nu imi vedea chipul, si putea sa ma judece doar pentru ceea ce sunt, pentru discutiile pe care le am cu ei. Mi-am gasit o multime de prieteni in lumea virtuala, si chiar si un baiat cu care vorbesc de luni de zile deja,care ma place pentru ideie si vorbele mele.
Second life mi-a redat increderea in mine si m-a facut sa cred ca intr-adevar viata merita traita, caci exista viata autentica si intr-o lume a ecranului de calculator

Anonim spunea...

=))))))) super tare video desi nobody can shake it like michael jackson.:P:P:P
o sa intru si eu in second life!I wanna meet the kamikaze terorists